13 توصیه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی
13 توصیه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی
سه شنبه 14 دی 1400 ساعت 14:40 | بازدید : 159 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

شما برای این که در سال 2021 بتوانید به خوبی کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهید باید از روش هایی استفاده کنید که در سال 2021 برای بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی جواب می دهند. وقتی که از این روش ها استفاده می کنید می توانید انتظار داشته باشید که :

میزان هوشیاری برندتان را افزایش دهید

تعداد مخاطبین گسترده تری داشته باشید

بتوانید به شکل راحت تری با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید

بتوانید میزان ترافیک وب سایتتان را بیشتر کنید

بتوانید میزان فروشتان را افزایش دهید و همچنین پول بیشتری درآورید

برای این که به تمام اهدافی که در بالا به آن اشاره شد برسید در ادامه این پست 13 توصیه به شما ارایه می شود که با عمل کردن به آن ها می توانید بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را به شکل بهتری انجام دهید.

 

1. سعی کنید بر روی هدف هایی که دارید تمرکز بیشتری بکنید!

 

یکی از کارهایی که شما برای افزایش کیفیت بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی باید انجام دهید این است که برای خودتان هدف هایی ارایه کنید و سعی کنید تا برای رسیدن به این هدف ها برنامه ریزی نمایید. در صورتی که خودتان نمی دانید که از بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی چه می خواهید و یا در صورتی که می دانید چه می خواهید اما نمی دانید که چگونه باید به این هدف ها برسید مشکلات جدی در کار پیدا خواهید کرد.

در صورتی که هدف هایی دارید که فکر می کنید رسیدن به آن ها تا حدود زیادی غیر ممکن می باشد نیز درست مثل این است که برای خودتان هدف مشخصی ندارید! شما باید دقیقا بدانید که هدف هایتان چیست و این هدف ها را باید بنویسید. از این رو بهتر است یک قلم و کاغذ بردارید و تمام هدف هایتان را بنویسید و سعی کنید تا بررسی نمایید که آیا این هدف هایی که شما در ذهن دارید قابل دسترسی می باشن یا خیر. بر اساس مطالعه ای که در این زمینه انجام گرفته است؛ دانشمندانی که در این زمینه تحقیق کرده اند به این نتیجه رسیدند که افرادی که بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام می دهند و برای خودشان هدف هایشان را می نویسند نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند به میزان 30 درصد احتمال موفقیت بیشتری دارند. علاوه بر آن در برخی از مطالعات این درصد به 40 درصد رسیده است.

سوالی که ممکن است در این زمینه برای شما پیش بیاید این است که چگونه می توان برای استراتژی های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی برای خودمان هدف هایی داشته باشیم. در پاسخ به این سوال باید گفت شما می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

تعیین کردن استراتژی ها با نگاه به اعداد و ارقام موجود

یکی از روش هایی که شما می توانید به این روش استراتژی های خودتان را برای بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی تعیین کنید این است که به آمارهایی که در این زمینه وجود دارد توجه کنید. تحقیقات نشان داده است استفاده از این روش یکی از بهترین روش هایی است که می تواند به شما کمک کند تا درباره این که چگونه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهید تصمیم بگیرید. به عنوان مثال شما می توانید به تجارت های مختلفی که از روش های مختلف برای بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند نگاه کنید و سعی کنید تا بر اساس میزان موفقیت این تجارت ها تصمیم بگیرید که کدام روش بهتر است. به عنوان مثال به صفحه اینستاگرامی این تجارت ها بروید و نگاه کنید کدامیک از آن ها تعداد مخاطبین بیشتری دارند و بر این اساس سعی کنید تا روش هایی را بکار ببرید که تجارتی که تعداد مخاطبین بیشتری دارد بکار برده است.

بررسی کردن محدودیت های زمانی که دارید!

از دیگر روش هایی که شما می توانید برای مشخص کردن استراتژی های خودتان بکار ببرید بررسی کردن محدودیت های زمانی است که دارید. شما باید به این نکته توجه کنید که محدودیت های زمانی که دارید ممکن است باعث شوند که شما نتوانید از بسیاری از این روش ها استفاده کنید و بهتر است روشی را انتخاب کنید که برای انجام دادن آن به اندازه کافی زمان داشته باشید.

فکر کردن با اصول منطقی و تعیین کردن هدف ها بر این اساس

شما برای مشخص کردن هدف ها و استراتژی ها باید با اصول منطقی فکر کنید و هدف هایی را انتخاب نکنید که هیچ منطقی پشت آن ها نیست (به عنوان مثال در صورتی که بودجه محدود دارید نباید از روش های پرخرج بازاریابی استفاده کنید چون به نتیجه نمی رسد!)

بررسی کردن هدف ها با توجه به وضعیتی که بازار دارد

توجه کردن به وضعیت بازار نیز از دیگر نکته هایی است که شما باید حتما به هنگام مشخص کردن هدف هایتان به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به آن توجه کنید. در صورتی که وضعیت بازار به شیوه ای باشد که شما اطمینان داشته باشید استفاده کردن از یک روش برای بازاریابی پاسخی نمی دهد؛ عقلانی نیست که از این روش استفاده کنید!

 

2. درباره مخاطبینتان تحقیق کنید و سعی کنید تا اطلاعاتی درباره آن ها بدست آورید!

یکی دیگر از استراتژی هایی که شما می توانید برای این که کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را بهتر انجام دهید بکار بگیرید این است که سعی کنید تا مخاطبینتان را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و بدانید که آن ها دقیقا از شما چه می خواهند. این موضوع مخصوصا در روزگار امروزه که وضعیت ارتباط میان تجارت ها و مخاطبین از طریق شبکه های اجتماعی بسیار باکیفیت شده است اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما باید هم از درون و هم از بیرون مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید. شما باید این توانایی را داشته باشید که نیازهایی که آن ها دارند را مشخص کنید و به این فکر کنید که آیا برای پاسخ دادن به این نیازها استراتژی های لازم را دارید یا خیر. شما برای این کار نیاز دارید که اطلاعات دقیقی درباره این که آن ها چه افرادی هستند و از شما چه انتظاراتی دارند داشته باشید در غیر این صورت ممکن است کارتان با مشکلات جدی مواجه شود.

چگونه می توانید درک بهتری از مخاطبینتان داشته باشید؟

برای این که یک تصویر کلی از آن ها داشته باشید، بهتر است از مخاطبینتان یک نظرسنجی کلی به عمل بیاورید!

شما برای این که بدانید این افراد چه افرادی هستند و چه می خواهند باید سعی کنید تا از آن ها یک نظرسنجی کلی بکنید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که شانس شما برای این که درباره نقطه نظراتی که دارند اطلاعات بیشتری بدست آورید بیشتر شود. بنابراین شما به این شیوه می توانید انتظار داشته باشید که آن ها را بهتر بشناسید. به عنوان مثال می توانید درباره محصولی که ارایه کرده اید و یا خدماتی که به آن ها داده اید نظراتشان را بخواهید. آن ها نظراتشان را به شما خواهند گفت و این نظرات می تواند راه گشای کارهای آینده شما بشد.

به آمارهایی که از طرف آن ها می رسد با دقت توجه کنید

نکته دیگر این است که باید سعی کنید تا بررسی کنید که آمارها و ارقامی که از طرف آن ها در اختیار شما قرار می گیرند چه چیزهایی را نشان می دهند. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای درک کردن آن ها و نیازهایشان داشته باشید. بسیاری از موارد هستند که مربوط به افرادی می شوند که در یک گروه سنی مخصوص و یا در یک گروه تحصیلی و یا حتی گروه جنسیتی مخصوص قرار دارند. به عنوان مثال در صورتی که شما به این نتیجه برسید که اکثر افرادی که شما آن ها را از مخاطبین خودتان می دانید افرادی هستند که سنشان در محدوده سن جوانان قرار می گیرد می توانید انتظار داشته باشید که استراتژی های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را به شکلی طراحی کنید که برای افرادی که در این رده سنی هستند مناسب باشد و به همین منوال می توانید انتظار داشته باشید که افرادی که دارای یک میزان مخصوصی از تحصیلات هستند نیز باید به یک شیوه بازاریابی برای آن ها مورد استفاده قرار بگیرد و مواردی از این قبیل.

انجمن های اینترنتی با آن ها بگذارید و در این انجمن ها به نظراتی که می دهند توجه کنید!

از دیگر روش ها برای انجام این کار این است که سعی کنید انجمن های اینترنتی ایجاد کنید و در این انجمن ها به نظراتی که این افراد می دهند توجه کنید. این کار هم باعث می شود تا شما رابطه بهتری با مخاطبین برقرار کنید و در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که بهتر آن ها را درک می کنید.

به کامنت هایی که آن ها در پست های قبلی شما در شبکه های اجتماعی قرار می دهند توجه کنید. سعی کنید این کامنت ها را بخوانید و تا جایی که می توانید به آن ها پاسخ دهید. این کار هم به شما کمک می کند تا آن ها را بهتر درک کنید و هم این که باعث می شود رابطه بهتری با آن ها برقرار کنید که در مراحل بعدی بیشتر به شما کمک می کند. همچنین می توانید کامنت هایی را که در قسمت پست های وبلاگی نوشته می شود را بخوانید و این کار هم همان اثر خواندن و پاسخ دادن به کامنت ها در قسمت شبکه های اجتماعی را دارد.

با استفاده از ابزارهای مختلفی که برای فیدبک ها وجود دارد، به فیدبک ها پاسخ دهید

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا مخاطبین خودتان را بهتر بشناسید این است که سعی کنید تا به فیدبک هایی که آن ها برای شما می گذارند توجه کنید و سعی کنید تا به آن ها پاسخ دهید. این کار به شما کمک می کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در شناختن این افراد داشته باشید. شما می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در این زمینه وجود دارد انجام دهید. هنگامی که متوجه شدید که مخاطبینی که شما دارید چه افرادی هستند شانستان برای این که بتوانید به آن ها کمک کنید بیشتر می شود. آن ها می خواهند تجارتی که انتخاب کرده اند به نیازهایشان پاسخ دهد و این همان کاری است که شما باید با شناختن آن ها و با بررسی کردن نیازهایی که دارند و خواسته هایی که از شما دارند انجام دهید.

 

3. برای این که استراتژی بازاریابی با استفاد از شبکه های اجتماعی را گسترش دهید، سعی کنید تا برای آن ها رقابت هایی ایجاد کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید به این روش کیفیت کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را در خودتان ارتقا دهید این است که رقابت هایی ایجاد کنید. شما می توانید کاری کنید که میان افرادی که می خواهند در آینده تبدیل به مخاطبین شما شوند رقابت هایی ایجاد شود به شیوه ای که همه این افراد دوست داشته باشند تا مخاطبین شما شوند برای این که در این رقابت ها شرکت کنند. این رقابت ها می توانند جنبه های مختلفی داشته باشند به عنوان مثال می توانند برای گرفتن تخفیف و یا حتی کمک کردن در کار طراحی باشند. در نهایت شما باید سعی کنید تا این احساس را در مخاطبین ایجاد کنید که بخواهند با همدیگر به رقابت بپردازند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند به شما کمک کند تا در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به میزان بسیار زیادی موفق تر شوید. وقتی که شما این احساس را در آن ها ایجاد می کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به روش هایی که شما بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام می دهید و همچنین اکانت های شبکه های اجتماعی شما و در نتیجه نسبت به تجارت شما احساس بهتری پیدا خواهند کرد.

4. هرکدام از پست هایی را که در شبکه های اجتماعی قرار می دهید با دقت بگذارید!

یکی دیگر از مهم ترین نکته هایی که شما باید حتما برای این که کیفیت کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را بالا ببرید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا هرکدام از پست هایی را که می گذارید به اندازه کافی دقیق و با کیفیت گذاشته شوند. اساس کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به این شکل است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید که در زمان محدودی که در اختیار دارید و با توجه به موقعیتی که به شما داده شده است پست هایی را بگذارید که بتواند توجه مخاطبین و افرادی را که در این شبکه های اجتماعی عضو هستند به خودشان جلب کنند. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که پست هایی که قرار است در اینجا قرار دهید باید به حالتی باشند که شما بتوانید تمام آن چیزی را که قرار است ارایه دهید به مخاطبین ارایه کنید. هرکدام از این پست ها در هرکدام از پلتفرم های شبکه های اجتماعی که گذاشته می شوند باید حالتی داشته باشند که بهترین روش را برای بازاریابی بکار برده باشند. در صورتی که فکر می کنید این حالت وجود ندارد اصلا بهتر است که پستی نگذراید چون ممکن است در این حالت پست های بی کیفیتی که قرار می دهید باعث شوند که نه تنها مخاطبین جدیدی به تجارت شما اضافه نشوند بلکه تعدادی از مخاطبینی هم که فکر می کنید از مخاطبین وفادار شما هستند با دیدن این پست های بی کیفیت از تجارت شما بروند و دیگر مخاطبین شما نباشند!

بنابراین توجه کردن به محتوایی که شما می خواهید به عنوان پست های بازاریابی در شبکه های اجتماعی قرار دهید بسیار مهم و کلیدی می باشد. در صورتی که شما تنها پست می کنید برای این که پستی گذاشته باشید؛ بهتر است که اصلا این کار را انجام ندهید!

البته این موضوع که چگونه پست های مورد نظر را انتخاب کنید و چگونه پست هایی قرار دهید تا حدود زیادی بستگی به این دارد که از چه پلتفرمی استفاده می کنید. در ادامه چند مثال را درباره انواع پلتفرم ها و پست هایی که باید بگذارید برایتان ارایه می کنیم:

پلتفرم لینکدین: این پلتفرم پلتفرمی است که بیشتر برای گذاشتن پست ها در زمینه های نوشتاری و محتوای متنی مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین باید سعی کنید تا در این حوزه در این پلتفرم پست بگذارید

پلتفرم فیسبوک: تقریبا همه یک اکانت فیسبوک دارند! این پلتفرم مخصوصا برای محتوایی مناسب است که در رابطه با اخبار و یا سرگرمی می باشد. البته یکی از بهترین روش های استفاده کردن از این پلتفرم این است که سعی کنید تا گروه های فیسبوکی تشکیل دهید و با این روش به جذب بیشتر مخاطبین بپردازید.

پلتفرم اینستاگرام: این پلتفرم یکی از بهترین و مناسب ترین پلتفرم هایی می باشد که امروزه شما می توانید به عنوان بهترین ابزار بازاریابی از آن استفاده کنید. این پلتفرم برای بهترین محتوایی که شما می توانید در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی ارایه کنید مناسب می باشد. شما می توانید با استفاده از این پلتفرم علاوه بر محتوای متنی، محتوای تصویری و یا آماری و ویدیویی و همه نوع محتوای دیگری را ارایه کنید و بنابراین توصیه می شود که استفاده از این پلتفرم را حتما به عنوان بهترین پلتفرم قابل استفاده در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی مورد نظر داشته باشید. همچنین می توانید از این پلتفرم استفاده کنید تا تعداد بازدیدکنندگان وبلاگتان را هم بیشتر کنید.

پلتفرم پینترست: این هم یکی دیگر از پلتفرم هایی است که شما می تواند برای کار بازاریابی از آن استفاده کنید. این پلتفرم هم تا حدودی شبیه به پلتفرم اینستاگرام می باشد ولی نسبت به اینستاگرام محدودیت هایی نیز دارا می باشد. این پلتفرم نیز می تواند برای بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما بسیار موثر عمل کند.

برای این که پست های مناسبی را در شبکه های اجتماعی قرار دهید باید به نکته های زیر توجه کنید:

سعی کنید به پست های دیگر تجارت ها نگاه کنید و اگر پستی به نظرتان مناسب آمد از محتوای این پست استفاده کنید (ولی مستقیما کپی نکنید)

شما باید سعی کنید تا به پست هایی که تجارت های دیگر برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی قرار می دهند نگاه کنید و این پست ها را بررسی کنید و ببینید که از چه تکنیک هایی استفاده می کنند. در صورتی که این پست ها به نظرتان جالب آمدند و یا در صورتی که متوجه شدید که استفاده کردن از این پست ها با توجه به نوع تجارت شما برای تجارت شما نیز مناسب است و یا اگر دیدید که میزان موفقیت این پست ها (به عنوان مثال در صورتی که این پست اینستاگرامی بود تعداد افرادی که این پست را لایک کرده بودند و یا زیر آن کامنت گذاشته بودند و یا در صورتی که ویدیویی بود تعداد افرادی که این ویدیو را بازدید کرده بودند) خیلی زیاد است می توانید شما نیز از این روش الگوبرداری کنید و شما نیز به این روش در صفحه خودتان پست بگذارید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری را برای موفقیت داشته باشید.

در پست هایی که به صورت متنی هستند (و یا در بخش متنی آن ها) سعی کنید تا مستقیما با مخاطبین صحبت کنید!

از دیگر ترفندهای موفقیت در بهبود کیفیت محتوای پست ها در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی این است که سعی کنید تا در پست هایتان مستقیما مخاطبین را مورد خطاب قرار دهید. این کار باعث می شود که احساس نزدیکی میان شما و آن ها ایجاد شود که به شما کمک می کند تا در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق تر شوید.

انواع مختلفی از پست ها را ارایه کنید!

فراموش نکنید که به گذاشتن تنها یک نوع پست بسنده نکنید و انواع مختلفی از محتوا را ارایه کنید. به عنوان مثال در صورتی که پست های تصویری قرار می دهید، سعی کنید تا در کنار آن ها از پست هایی که دارای محتواهای ویدیویی هستند نیز استفاده کنید. در کنار آن ها از پست هایی استفاده کنید که محتوای تصویری دارند. این کار می تواند به شما کمک می کند تا با ارایه کردن پست های متنوع، کار را بهتر انجام دهید و شانستان را برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر کنید.

سعی کنید پست هایی که قرار می دهید همیشه در کنار عنوان، توضیح هم داشته باشند!

نکته دیگر این است که بهتر است پست هایی که ارایه می کنید به گونه ای باشند که در کنار عنوان، همیشه توضیح نیز داشته باشند. این نوع پست گذاشتن به شما کمک می کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین برقرار کنید و در نهایت در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق تر شوید. در صورتی که پست هایی که شما در شبکه های اجتماعی می گذارید تنها عنوان داشته باشند؛ ممکن است مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از اکانت های شبکه های اجتماعی شما بازدید می کنند تا حدودی دچار سردرگمی شوند و این در صورتی است که اگر شما سعی کنید تا پست هایی ارایه کنید که در کنار عنوان توضیح هم داشته باشند این سردرگمی از بین خواهد رفت.

 

5. سعی کنید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی این گونه نشان ندهید که تنها به فکر سود مالی هستید!

 

از دیگر نکته هایی که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به آن توجه کنید این است که کاری نکنید که مخاطبین فکر کنند شما صرفا به فکر سود مالی هستید. در چنین حالتی ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که این گونه نشان می دهند که تنها به فکر این هستند که محصولاتی را که تولید کرده اند و یا خدماتی را که ارایه می کنند به دیگران بفروشند برای این که از نظر مالی سودی عایدشان شود در بدست آوردن توجه مخاطبین نسبت به افرادی که می خواهند با آن ها یک رابطه عاطفی برقرار کنند و می خواهند به آن ها ثابت کنند که برای آن ها و برای پاسخ دادن به نیازهای آن ها این کار را می کنند احتمال موفقیت خیلی کمتری دارند. به بیان شفاف تر، اگر شما بخواهید به مخاطبین ثابت کنید که به فکر این هستید که به آن ها کمک کنید و می خواهید برایشان مفید واقع شوید و محصولاتی که تولید کرده اید و یا خدماتی که ارایه داده اید برای این است که به آن ها کمک کند و زندگی آن ها را آسان تر کند؛ بدانید که نسبت به زمانی که به آن ها نشان می دهید به دنبال این هستید که یک تجارت سودمند داشته باشید بسیار شانس بیشتری برای موفقیت دارید چون در این حالت مخاطبین احساس می کنند شما تجارتی هستید که می خواهید به آن ها کمک کنید و بنابراین احتمال این که از محصولات تجارت شما و یا خدماتی که ارایه می کنید بیشتر استفاده کنند بسیار بیشتر می شود. شما به عنوان یک تجارتی که قصد بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را دارد باید به آن ها ثابت کنید هر کاری که انجام می دهید برای آن ها و برای بهتر شدن کیفیت زندگی آن ها می باشد و بنابراین باید به آن ها نشان دهید که تجارتتان سعی دارد تا بهترین تلاش خودش را بکند تا محصولاتی تولید کنید (و یا خدماتی ارایه کند) که به بهترین شکل ممکن در خدمت مخاطبین قرار داشته باشد. در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت خیلی کم می شود.

 

6. از محتوای ویدیویی استفاده کنید!

نکته بسیار مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که سعی کنید حتما در کنار انواع محتوایی که مورد استفاده قرار می دهید از محتوای ویدیویی هم استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این نوع محتوا در تجارت هایی که می خواهند درسال 2021 بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهند موضوعی تقریبا لازم و حیاتی می باشد. شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید از این نوع محتوا استفاده کنید. متخصصانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که استفاده کردن از این نوع محتوا می تواند به شما کمک کند تا کیفیت بازاریای خودتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. امروزه بخش زیادی از محتوایی که به عنوان پست های بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین در وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند به شکل محتوای ویدیویی ارایه می شود بنابراین در صورتی که شما نتوانید از این نوع محتوا استفاده کنید بدون تردید حتما با مشکل بر می خورید. فراموش نکنید وقتی شما از محتوای ویدیویی استفاده می کنید نسبت به زمانی که تنها ز متن و یا تصاویر استفاده می کنید شانس بسیار بیشتری برای ارایه کردن مطالب به شیوه ای دارید که می خواهید. به عنوان مثال فرض کنید شما می خواهید یکی از محصولات و یا خدمات تجارتتان را معرفی کنید. در صورتی که از ویدیو استفاده کنید می توانید در مدت زمان کوتاهی بخش زیادی از اطلاعاتی را که به صورت متن قرار است آن ها را ارایه کنید به شیوه ای جذاب تر از متن بیان کنید. همچنین در صورتی که می خواهید یکی از فرآورده های تجارتتان را به مخاطبین نشان دهید اگر برای این کار از تصویر استفاده کنید ممکن است نتوانید تمام زوایای ظاهری این فرآورده را نشان دهید در صورتی که اگر از ویدیو استفاده کنید این توانایی را خواهید داشت که نماهای مختلف این فرآورده را به آن ها نشان دهید. استفاده از ویدیو همچنین به شما کمک می کند تا روش های جذاب تری را در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی ارایه کنید والبته تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد تنها بخش کوچکی از کاربردهایی می باشد که استفاده کردن از ویدیو و محتوای ویدیویی در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند برای شا داشته باشد. از این رو استفاده از ویدیو را فراموش نکنید!

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 447
:: بازدید سال : 1186
:: بازدید کلی : 5686